3. Date personale prelucrate pentru HR și procesul de recrutare
În momentul în care alegeți să ne trimiteți un CV sau să vă manifestați interesul de a lucra împreună cu noi, ne oferiți anumite date cu caracter personal legate de dumneavoastră, abilitățile dumneavoastră, parcursul educațional și profesional. Avem nevoie de aceste informații pentru a vă putea contacta și pentru a vă putea evalua în vederea angajării.
Categorii de date prelucrate, temeiul și scopul prelucrării lor
- Date de contact (nume, prenume, adresa de email, număr de telefon).
- Istoric de studii și experiență de muncă.
- Competențe și abilități
Prelucrăm aceste date pe baza temeiului interesului nostru legitim de a recruta noi angajați cât și pe baza temeiului consimțământului vostru pentru păstrarea lor și în cazul în care nu sunteți angajați.
Scopul prelucrării acestor date este recrutarea noilor angajați.
Originea datelor
Aceste date sunt furnizate direct de către dumneavoastră, prin următoarele modalități:
- CV transmis prin intermediul aplicațiilor de recrutare, email, sau direct la sediul firmei noastre
- Date oferite în timpul interviurilor pentru angajare
Necesitatea lor și consecințe în cazul în care nu le furnizați
Considerăm că avem nevoie de aceste date pentru a putea lua o decizie informata în vederea selectării candidaților potriviți pentru poziția pe care dorim sa angajam pe cineva. În cazul în care nu doriți să furnizați aceste date nu vă vom putea considera pentru procesul de recrutare.
Transfer spre terți, alte ţări și măsuri de securitate
Ne păstrăm dreptul de a transmite aceste date personale consultanților noștri HR sau firmelor cărora le externalizăm funcții ale departamentului de HR. De asemenea, platformele online (platforme de social media prin intermediul cărora ne contactați, Google, Bestjobs, Ejobs, etc., ) pe care le folosim pentru procesul de angajare ar putea avea acces la datele dumneavoastră personale pe care le furnizați. Noi nu vom transmite aceste date spre alte țări sau organizații internaționale fără consimțământul dumneavoastră.
Măsuri de securitate. Pentru a reduce riscul incidentelor de securitate am implementat măsuri de securitate precum:
- controlul accesului în spațiul fizic al sediului nostru
- securizarea accesului electronic, prin: servere securizate, implementarea politicilor de “strong passwords”, software de securitate IT, training de protecția datelor pentru angajați, obligații de confidențialitate impuse angajaților, limitarea accesului la date personale
- măsuri de securitate implementate de terți conform angajamentelor contractuale cu aceștia
Perioada de păstrare
- În cazul candidaților acceptați vom păstra aceste date pe durata contractului de muncă și pe perioada necesară pentru a ne încadra în prevederile legale.
- În cazul candidaților respinși vom păstra aceste date până după interviul de angajare, sau în cazul în care aceștia și-au dat consimțământul vom păstra datele pentru încă un an după interviu, în scopul contactării ulterioare.
Existenţa deciziilor automate și a profilării
Aceste date nu sunt folosite pentru a lua decizii în urma unui proces de profilare automat.